28 Temmuz 2013 Pazar

Tafta Elbise...


Aslında yayınlamaya pek değer bulmadığım bir elbiseydi ama Çin'den Türkiye'ye kesin dönüş sürecinde olduğumuz için (döneli 1 ay olacak neredeyse) dikiş dikmeye hiç vaktim olmadı. Önce hazırlıklar sonra da eşyaların taşınması sebebiyle dikişten çok uzak kaldım. Buraya gelir gelmez Kadıköy'e gidip eksik Burda'larımı tamamladım ve dikeceklerimi kararlaştırdım. Şimdi heyecanla eşyalarımı ve evime yerleşmeyi bekliyorum. Düzenimi kurar kurmaz da ilk isim kumaş pazarlarına dalmak olacak. İnşallah bir aksilik olmazsa, Allah sağlık verirse bu kış keyfimce dikiş dikmeyi planlıyorum.

Bu elbisenin modeli hangi Burda'ya aitti bilemiyorum şimdi, orjinali bebek mavisiydi galiba. Bilip bilmeden tafta kumaşımı kullanınca ortaya ortaokul mezuniyeti kıyafetini andıran bir şey çıktı. Etek uçlarını bastırmayı bile canım istemedi açıkçası. Sonradan belki bozar başka bir şey yaparım artık. Blog boş kalmasın diye koyayım dedim :)

22 yorum:

Elmas worldofdiamond dedi ki...

Ben çok beğendim. Üzerine de çok güzel oturmuş. Çok şık bir elbise dikmişsin yine. Güle güle giy. Seninle yakın yerlerde oturmadığıma çok üzülüyorum. Dikiş makinemi aldım süs olarak duruyor :(

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

tesekkur ederim Elmascigim. Sen yine de gel misafirim ol, ben ogretirim elim dondugunce :)
Sevgiler

biç ki dikesin dedi ki...

bence gayet şık, sadece kareler simetrik değil o kadar da olur, elinize sağlık :)

ANTİGONE dedi ki...

niye yaaa, çok güzel olmuş bence. hiç bozma sen bunu. ellerine sağlık ;))

Nisamu Style dedi ki...

Esracığım ellerine sağlık çok güzel olmuş.Demek türkiyeye kesin dönüş yaptınız, zaman ne çabuk geçiyor bebek kokusunda çindeki maceralarını yazardın.:))

yasem dedi ki...

ben bayıldım bu elbiseye basenli bir bunu giyse hoş olmazdı ama sizin fiziğiniz o kadar düzgün ki çok hoş durmuş bence mutlaka giyin dolapta beklemesin :))

Miray dedi ki...

Bencede çok güzel olmuş. Sakın bozmayın.Ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

wow, the dress looks wonderful :o)

berry dedi ki...

Yakından nasıl bilmem ama fotoda harika görünüyor bence bir kez daha düşün:-) benim tarzıma da hitap ettiği için ben bayıldım:-)

Ayse dedi ki...

Merhaba Esracim,

bencede cok güzel olmus.
Insallah istedigin gibi son hiz devam edersin.

suhuba dedi ki...

Demek istediğini anladım aslında etek kısmı kabarık olmuş. Ama yinede çok hoş durmuş :)
Bu arada gelmenize sevindim. Hoş geldin.

mihrican dedi ki...

ellerine sağlık esra , bende beğendim elbiseni. demek çin maceran bitti, hayırlısı olsun, ne kadar alışsanda yaşşadaığın yerlere, insanın yurdu gibisi yok :)

huuuubakbi dedi ki...

ben çok beğendim hatta bayıldım muhteşem olmuş bu tarz elbiseleri çok seviyorum.sevgiler

Türkan dedi ki...

Esra Hanım elbise gayet güzel,giyende güzel olunca daha ne olsun ki..Ayrıca hoşgeldiniz..

Türkan dedi ki...

Esra Hanım elbise gayet güzel,giyende güzel olunca daha ne olsun ki..Ayrıca hoşgeldiniz..

KendinDik.Com dedi ki...

Harika görünüyor! Başka dikiş keyfi projelerini de bekliyoruuummm :)))

fatoş dedi ki...

Esracım merhaba,Türkiye ye dönmene sevindim ,benim kızımda bir hafta sonra bitiriyor dışarı hizmetini,yaşadığınız bütün güzelliklere rağmen illaki vatan öyle değilmi?hoş geldiniz .bu arada elbiseye bayıldım ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

çok güüüzel :)

Unknown dedi ki...

Çok çok güzel elbise :) elinize sağlık :)
http://kristakozmetik.blogspot.com/

birmavimbirpembem dedi ki...

öncelikle hoşgeldiniz diyorum. elbise mini çok şık durmuş. güzel günlerde kullanın. blogunuzu takibe aldım banada beklerim bye

Necla Şölen dedi ki...

Hoş geldiniz:)
Elbisenin kalıbı Burda'nın 2012 Ağustos sayısında yer alıyordu ben de dikmiştim. Ben ce gayet iyi durmuş üzerinizde. Ellerinize sağlık. Sevgilerle...

Symcouture dedi ki...

Ben bayıldımmm gerçekten çok hoş :)
tabii zevkler tartışılmaz
bende beklerimm : symcouture.blogspot.ro