29 Aralık 2010 Çarşamba

Baharlık-Yazlık bluz...

Böyle bir blog açmayı hiç düşünmediğim için malesef başından beri hiç kayıt tutmadım diktiklerimi. Kimisi çöp oldu kimisi toz bezi. Blogu açmaya karar verince eski hurçları deştim, diktiklerimi çıkardım ama bir kaç parçayı bulamadım. Bunda arada taşınmış olmamın da etkisi var tabii. Ben de bulabildiklerimden başlayayım dedim. Belki zamanla eskileri de eklerim.


Bu bluz 2008-Temmuz Burda'sından. Pek buruşmayan, keten-pamuk karışımlı bir kumaştan dikmiştim. Dikişe yeni başlayanlar için ideal görünmüştü, yine de cepleri yapmaya korkup cepsiz yapmıştım. Dikişleri pek düzgün yapamamış olsam da çok severek giydim. Model çok kullanışlı.


2 yorum:

Unknown dedi ki...

hayırlı olsun siteniz..Güzel ciciler dikin inş :) Dikişe yeni başlayanlar için,kolay dikimlerde eklerseniz,bende incelerim :)

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

bundan bende yaptım çok güzel bi kalıp hiç sorun çıkarmadı. ellerinize sağlık.